在论坛里聊到了部落格哦!

部落格只是我小小的嗜好或兴趣而已~
我从我中四那年,2005年3月的学校假期时,开始开创属于自己的部落格。是我自己自修的哦!当时的假期,我花了一个星期来自修 basic 的 HTML codes ,茶不思,饭不想耶!可怕吧?呵呵~结果被妈妈骂。
我有制作 blogskins 哦!在 www.blogskins.com/me/angel_of_memory ,你们可以看看~

整个部落格都是我的制作,没人帮忙的哦!现在还在学习当中呢!只是很少有时间能花在部落格上面。
现在你们所看到我部落格的林宇中界面,是我花了一个晚上的时间,从午夜约十二点至早上五点多才把它弄出来的。可以在我部落格的 'blogskins' 区,点击 Version : #07 就是更改至林宇中界面前的面貌了。
(看看2007年4月8日的文章吧!)

好久没制作新 blogskin 了...
一来没时间找美美的图图,二来没时间设计/编辑图图,再来是没有 photoshop 软件了。
其实没有 photoshop 也不难的,只是效果没那么好罢了。 =)

[ 转自:拉曼天地

0 comments:

Renise does not warrant for any legal liability or responsibility for accuracy, completeness or usefulness of any information, opinion, comment, product or process published in this blog. External links which link to other Internet sites for the convenience of blog readers, Renise is not responsible for the availability or content of the external sites for its accuracy, completeness or usefulness of the information published. The content in this blog is just for readers to enjoy their free time in reading.

One click a day, please

Interesting Blogs

Awesome Followers

the Fans

Blogger's Badge

BlogMalaysia.com

Misc

blog lovers online ♥