2007年5月10日(四)
近上午十时
在聊天室无聊聊天

  嗯~又是该写写一些自己的文章了。今早公司的 server 好像有问题,听 project leader 说要 restart server ,我也不晓得。我们这些小的哪可能问东问西呢~没事干,所以就无聊地在 988 的聊天室逛了。

  昨天下班后,随着两位同事到 SS2 那里的一间餐馆--肥佬蟹,吃螃蟹哦!我还是第一次亲口吃煮好的蟹咧~我们三个点了两斤蟹,以酸辣烹煮的。还点了六个烧鸡翼和一碟炒饭。哇~够饱了咧~吃了七十多块哦!

  厉害咧~就是那位女同事,带我品尝过臭豆腐,昨天就带我去吃蟹。没吃过的,都是她带我吃、教我吃耶!嘻嘻~

  昨天下午吃完晚餐后,男同事竟然说想‘转场’到别处去。呵呵~不是去‘混’的时候才会叫‘转场’吗?哈哈!后来,我们再次到 OUG 的海螺 café 去喝东西。又花费了~

  这次我请吧!三个人只是叫饮料,就五十多块了。还有点心痛的。不过,不要紧啦~看在,他们常常照应我的份上,我请吧!

  明天是在这儿工作的最后一天了~嘻嘻~可以暂时休息放松一下咯!

0 comments:

Renise does not warrant for any legal liability or responsibility for accuracy, completeness or usefulness of any information, opinion, comment, product or process published in this blog. External links which link to other Internet sites for the convenience of blog readers, Renise is not responsible for the availability or content of the external sites for its accuracy, completeness or usefulness of the information published. The content in this blog is just for readers to enjoy their free time in reading.

One click a day, please

Interesting Blogs

Awesome Followers

the Fans

Blogger's Badge

BlogMalaysia.com

Misc

blog lovers online ♥