哦~光阴似箭,已经是 2007 年尾了。我又有些什么贡献呢?
贡献…对自己,好像没有哦~对朋友的话,太多了。
真高兴认识到我的 coursemates 们,他们对我真的好好。
而我,也对他们很好哦~什么大事、小事,开心的,不开心的,也会记起我~

工作方面,也只是兼职,之前打工约一个多月而已。
毕竟还是个学生,必须多注重学业。
上个学期的成绩还不烂,无论如何也得继续努力!

2007 年过得最繁忙不过了。SPM 后为工作而奋斗,入学院就为自己奋斗。
每一天都很努力地过,真正让自己放假的日子,两只手的手指来算,绰绰有余哦~

近这几个月,都常熬夜,不断破纪录,一次比一次更迟睡觉,甚至连续两天没睡觉呢!
哈哈~2007 年,让我真的好珍惜每一天…
珍惜每件事,珍惜时间,珍惜身边的人,在乎别人的感受,珍惜一切一切…

0 comments:

Renise does not warrant for any legal liability or responsibility for accuracy, completeness or usefulness of any information, opinion, comment, product or process published in this blog. External links which link to other Internet sites for the convenience of blog readers, Renise is not responsible for the availability or content of the external sites for its accuracy, completeness or usefulness of the information published. The content in this blog is just for readers to enjoy their free time in reading.

One click a day, please

Interesting Blogs

Awesome Followers

the Fans

Blogger's Badge

BlogMalaysia.com

Misc

blog lovers online ♥