2007年4月6日(五)
中午快踏入三时
比五线谱再低五行

前两天(拜二、拜三)下班后去电影院看电影,那两天都是午夜才回家。只为了过时间吧?怎么说都好,总比没事做来得好。我习惯性‘独来独往’,一个人上班、下班,一个人搭车等等。要不是和他们去看电影,我也只是一个人自己回家。从中学开始,我就是个很独立的女生了。他们既然叫我去,就随着他们一块儿去了。

累,是必然的。我连学院寄来的信都没看完,不懂为什么总是很忙似的。刚才近十二点中午,database 要修改还是什么的,所以我才有空把那封信里的小册子看完。之后的午饭时间,我留在公司里,没出去。和同事聊一聊,心情总算好一些。只是...眼睛觉得好累。

今晚经理为了庆祝之前完成的 project ,打算搞个小小的庆功会,好像是去吃海鲜。但...不懂他们决定好了没有,而我也不懂去还是不去。毕竟我对海鲜食物有忌,皮肤敏感...看看他们怎么说再打算好了。

[ 转自:酷COOOL论坛 ]

0 comments:

Renise does not warrant for any legal liability or responsibility for accuracy, completeness or usefulness of any information, opinion, comment, product or process published in this blog. External links which link to other Internet sites for the convenience of blog readers, Renise is not responsible for the availability or content of the external sites for its accuracy, completeness or usefulness of the information published. The content in this blog is just for readers to enjoy their free time in reading.

One click a day, please

Interesting Blogs

Awesome Followers

the Fans

Blogger's Badge

BlogMalaysia.com

Misc

blog lovers online ♥