[独家] 经过几个小时后终于搞定了!好困哦~

由昨晚大概十一点多近十二点,和朋友出去后,回到家就开始我的‘任务’了!
由于做事要求完美,就算不能达到100%完美,也得像考试那样考个优等回来啊!
所以,我就这样花了不少时间和心思想来想去、量左量右、修前修后的...
(胡言乱语了~)哈哈!

通宵都在慢慢一步一步将它完成...在这24小时里,超过20个小时还是醒着的我,依然集中自己的精神来继续完成我所谓的‘任务’~

一直到刚才大概五点凌晨,接近完成了!再看什么地方要修...
嗯~我的‘任务’终于搞定了!那就是...我辛辛苦苦的作品~

卖关子这么久...不再多说了...我的‘任务’就是....

我的部落格~嘻嘻!部落格换新界面了~

在论坛下的联盟区看见这个图图链接吧?---

那就是我的部落格了!

由于电脑之前被 reformat 过,所以没有 Photoshop 软件,设计这个界面较简单吧?
只是用 "Paint" 和 "Microsoft Office Picture Manager" 而已...好惨哦~

那就做个简单的咯~是个林宇中的界面哦!

[ 转自:酷COOOL论坛

0 comments:

Renise does not warrant for any legal liability or responsibility for accuracy, completeness or usefulness of any information, opinion, comment, product or process published in this blog. External links which link to other Internet sites for the convenience of blog readers, Renise is not responsible for the availability or content of the external sites for its accuracy, completeness or usefulness of the information published. The content in this blog is just for readers to enjoy their free time in reading.

One click a day, please

Interesting Blogs

Awesome Followers

the Fans

Blogger's Badge

BlogMalaysia.com

Misc

blog lovers online ♥