再次听着蔡依林的《一个人》
真的令我放下了他--我曾经最爱的他…

想念一个人,不一定要联络;
选择了分手,不代表不爱他。

两个人分手,
  不是你做得不够好,也不是我不爱你。

只是我们俩,
  谁也不是注定是对方的缘分。

毕竟缘分,
  就是注定成为彼此能依靠终身,相守一生的伴侣。

我们能在一起,是缘。
  唯一可惜的是,我们都不是彼此的缘分。

我们俩曾经相爱过,
  曾经拥有在一起美好的回忆。

一切都成了回忆,
  证明一切都已经过去了。

分手后一个人的日子,
  远远胜过曾经一起交往的天数。

不知什么时候,
  逐渐习惯了一个人的生活。

谢谢你曾经在我的圈圈里出现过,
  也谢谢你曾经带给我的快乐。

祝你和你爱的她幸福,
  得知你快乐,便是我的快乐。

0 comments:

Renise does not warrant for any legal liability or responsibility for accuracy, completeness or usefulness of any information, opinion, comment, product or process published in this blog. External links which link to other Internet sites for the convenience of blog readers, Renise is not responsible for the availability or content of the external sites for its accuracy, completeness or usefulness of the information published. The content in this blog is just for readers to enjoy their free time in reading.

One click a day, please

Interesting Blogs

Awesome Followers

the Fans

Blogger's Badge

BlogMalaysia.com

Misc

blog lovers online ♥