最近恋上了这首歌曲:蒲公英的约定
好多人都对周杰伦这首歌很熟悉了。

其中两行歌词“而我已经分不清,你是友情还是错过的爱情…”突然让我感到不知所措。 在我的生活圈圈里,朋友虽多,但…真正能谈心事的,我却不知该敲哪户门了。

友情固然好,当你需要依靠时,
身边的朋友,也许会为你伸出援手,令你感激在心。

不过有些时候,也许是生活上遇到的压力而感到好烦恼…
真的需要某人对你轻声问候时,却让我落空…

我总希望我能过得好,现实生活里,我清楚地知道,事情是不可能如想象中的完美。
虽然不开心,但总得接受。

0 comments:

Renise does not warrant for any legal liability or responsibility for accuracy, completeness or usefulness of any information, opinion, comment, product or process published in this blog. External links which link to other Internet sites for the convenience of blog readers, Renise is not responsible for the availability or content of the external sites for its accuracy, completeness or usefulness of the information published. The content in this blog is just for readers to enjoy their free time in reading.

One click a day, please

Interesting Blogs

Awesome Followers

the Fans

Blogger's Badge

BlogMalaysia.com

Misc

blog lovers online ♥