5点多了~时间虽然多,但我超讨厌有人浪费我的时间!

12点放学,早放学本来就是值得开心一下嘛~
本来想留在宿舍里,却想到妈妈一定会要我回家的。
嗯~就顺妈妈的意,回家喏~
拜五、拜一没有上课,在家让她多看我几眼吧!

反正时间还早,就自己回吧!而她却说叫我call我老爸来载。
老爸说4、5点,嗯~~就等喏~~

5点多了,老爸竟然说7点多才得空来。
啊!!!火啊!!有点累了我都不敢睡,在等老爸的电话。

还跟我说什么风凉话哦!“不如你搭车自己回来”这样~
真是被气到了!!几乎离极点不远~

自己搭车回家哦?!?!要是这样,我老早就自己回了,何必等?
真是要我骂他个abc哦!!气吭在口里吐不出,快疯了!!!!

碰巧接着下来,妈妈打电话来了。问我老爸来的没,更火!
今天不回了!!!在宿舍更清静自由~
7点多,我才不要堵在车龙里呢!

反正今晚和拜五晚,我乾妹妹乾弟弟在那里过夜。人多,更烦,索性不回了!
要是回,拜六才回吧!什么今天明天回,免谈好了。

0 comments:

Renise does not warrant for any legal liability or responsibility for accuracy, completeness or usefulness of any information, opinion, comment, product or process published in this blog. External links which link to other Internet sites for the convenience of blog readers, Renise is not responsible for the availability or content of the external sites for its accuracy, completeness or usefulness of the information published. The content in this blog is just for readers to enjoy their free time in reading.

One click a day, please

Interesting Blogs

Awesome Followers

the Fans

Blogger's Badge

BlogMalaysia.com

Misc

blog lovers online ♥