看到论坛有好几篇关于友谊的文章,突然想起了我的一位好朋友~

我好喜欢交朋友涅~在我不开心需要某人倾诉时,我都会找人让我发发牢骚~
嘻嘻!这,算是利用么?

我的中学同学兼好朋友,她曾对我说“我真的很开心你能分享你在学院生活的故事”
当我问她,“为什么你会这么说呢?”

她则回答我,“很高兴你会想到和我分享~”

当时的我,觉得很奇怪,因为,我们彼此无论有什么,都会‘八’在一起分享。
也许,是毕业的关系,担心也许关系不如以前吧?

后来我才知道,她很需要我这为朋友。
她告诉我“XX(她男朋友,已经是前任了)都不告诉我他在大学的故事,只是说,‘我的大学朋友你又不认识’这样...”

我当时才恍然大悟,我问“那你不会觉得我说的人物(指我的coursemates)你都不认识,很陌生吗?”

她却说,“不会啊!我很愿意听,想知道你的故事”

那时候的我,觉得,我们是不能分开的朋友!

0 comments:

Renise does not warrant for any legal liability or responsibility for accuracy, completeness or usefulness of any information, opinion, comment, product or process published in this blog. External links which link to other Internet sites for the convenience of blog readers, Renise is not responsible for the availability or content of the external sites for its accuracy, completeness or usefulness of the information published. The content in this blog is just for readers to enjoy their free time in reading.

One click a day, please

Interesting Blogs

Awesome Followers

the Fans

Blogger's Badge

BlogMalaysia.com

Misc

blog lovers online ♥