2007年5月5日(日)
下午六时
无聊一个人待在家

  最近对工作好厌倦哦~办公室里变得死气沉沉的。天天都睡眠不足耶!好可怜哦~

  昨天下班后,和男同事 J 在车子的后座像打仗似的。哈哈!我当时好疲倦,也好无聊,没事干,唯有骚扰他!不算太癫啦~我只是一至作弄他,弄他的腰,让他一直在躲开我。嘻嘻~和大多数人一样,他怕痒的咧~

  抖得蛮激烈的耶!男生的力气比女生大好几倍,他狠狠地捉住了我的双手,疼得很呢!呜呜~像是抖个你死我活似的…我的指甲长了点,捉伤了他的右手,少少的皮外伤而已,不至于流血。而他也蛮厉害的,我双手都有瘀青和不太明显的血丝耶!呜呜~

  下个星期六将是我暂时停止工作的时候了!我会工作到下星期五,过后就能让我暂时休息一下了。嘻嘻~我终于找到一间能和其他学生一起同屋的房间了!今天交了抵押金、租金了~唉~我打算五月中才搬进去,怎么可以算我一个月的租金呢?不是算半个月吗?我在多两个星期的周二才搬进去耶!呜呜~多给了半个月的租金,好心痛!这个星期在公司挨即食面好了~无奈~

  一个人‘呆’在家,多无聊~不过还好啦!没人烦我!呵呵~

0 comments:

Renise does not warrant for any legal liability or responsibility for accuracy, completeness or usefulness of any information, opinion, comment, product or process published in this blog. External links which link to other Internet sites for the convenience of blog readers, Renise is not responsible for the availability or content of the external sites for its accuracy, completeness or usefulness of the information published. The content in this blog is just for readers to enjoy their free time in reading.

One click a day, please

Interesting Blogs

Awesome Followers

the Fans

Blogger's Badge

BlogMalaysia.com

Misc

blog lovers online ♥