2007年6月16日(六)
下午四时半
天暗暗在下雨

  哦~又是一个人在家的时候写日记了!呵呵~其实一个人的感觉很不错哦~有些人觉得闷,有些人觉得自在。只看你怎么想而已~有些人总是喊闷,我听朋友说“哎哟一个人在家闷死我了,不懂做些什么好,要出去又不懂去哪,闲~”。我倒习惯了,听我朋友这么说,嘴角扬起了笑意。反想想以前的我,呵呵~我以前也是这样咧~

  嗯,一个星期又这样过去了。下个星期就是本学期第四个星期,光阴似箭,开学快一个月了。不晓得自己为自己作出了什么贡献?有没有好好努力?懒洋洋的...惨~不能懒了。那天和月见面了,呵呵!她从韩国旅游回来,竟然买了一个小礼物送我,是个很精致的小茶杯,好开心哦!

  好姊妹月,谢谢你!呵呵~

  要做 assignment 了~哈哈!做到一半的,没继续。其他的没赶着交,还没开始做呢!文良港那里的 streamyx 装好了!好咯~可以上网了~

  今早申请好 PTPTN Loan 了,线上申请,搞定!等两、三天看批不批准了。

  继续努力!!向前冲冲冲~

[ 转自:酷COOOL论坛 ]

0 comments:

Renise does not warrant for any legal liability or responsibility for accuracy, completeness or usefulness of any information, opinion, comment, product or process published in this blog. External links which link to other Internet sites for the convenience of blog readers, Renise is not responsible for the availability or content of the external sites for its accuracy, completeness or usefulness of the information published. The content in this blog is just for readers to enjoy their free time in reading.

One click a day, please

Interesting Blogs

Awesome Followers

the Fans

Blogger's Badge

BlogMalaysia.com

Misc

blog lovers online ♥