和同学聊天,他正赶着 Hub. Etnik 的 assignment ,开夜车了~
看他同组的同学也没帮他一起完成,我唯一能安慰他的,就只是在 MSN 里陪他聊天解闷了。

明天他好忙,早上得开会,然后赶上课,放学后还必须进行课外活动。
希望他能挨到哦~加油!

听他诉苦,我也不由自主地提起我的苦。唉~

后来,无助的我,被他一句话深深地感动了。

朋友是能让你倾诉的对相,不是在表面上做做的,而内心是怀恨的。所以选折朋友是非常重要的。我能做你一辈子的知己,你也能够做我一辈子的知己,我们只用心交朋友,不是靠其他的因素,祝我们的友谊万岁!!!!!
征宇上


征宇,谢谢你~我们永远都是很要好的朋友哦~
友谊万岁,嗯!一定!我将铭记于心~

0 comments:

Renise does not warrant for any legal liability or responsibility for accuracy, completeness or usefulness of any information, opinion, comment, product or process published in this blog. External links which link to other Internet sites for the convenience of blog readers, Renise is not responsible for the availability or content of the external sites for its accuracy, completeness or usefulness of the information published. The content in this blog is just for readers to enjoy their free time in reading.

One click a day, please

Interesting Blogs

Awesome Followers

the Fans

Blogger's Badge

BlogMalaysia.com

Misc

blog lovers online ♥